MIERZYMY WYSOKO

 

Wolf Motorsport narodził się we Wrocławiu. Tworzy go grupa młodych ludzi, która ma wspólne cele: początkowo starty w rajdach okręgowych, a po zdobyciu doświadczenia także w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski, a nawet w Mistrzostwach Europy!

Liderem teamu, głównym pomysłodawcą i stałym kierowcą na lewym fotelu Renault Clio Sport jest Kamil Winnicki, który przygodę z rajdami zaczął w 2013 roku od startów w Rajdowych Mistrzostwach Wrocławia. On też zainicjował powstanie stajni rajdowej Wolf Motorsport, która skupia wokół siebie inne zainteresowane współpracą teamy, zespoły serwisantów, mechaników, logistyków oraz ludzi odpowiedzialnych za obsługę medialną.

 

 

RAJDOWY DUCH

 

Jednak sam cel to nie wszystko, by team mógł spełniać się w rajdach. Dla całej załogi ważna jest jednakowo atmosfera rajdów, społeczność kibiców, którzy je tworzą, a także sponsorzy, którzy wspierają nas finansowo.

Dla Wolfa rajdy to nie tylko konie mechaniczne, ale przede wszystkim rywalizacja fair play ludzi, którzy w żyłach zamiast krwi mają benzynę i którzy nie zdejmują nogi z gazu tak w życiu, jak i na zakrętach.

 

Bierzemy udział w zawodach na terenie kraju, a także w Czechach (w niedalekiej przyszłości

zamierzamy startować również w Niemczech i Austrii). Razem budujemy profesjonalną stajnię rajdową, w której mechanicy, kierowcy, piloci i nasza obsługa medialna tworzą dobrze naoliwioną wiedzą i pomysłami maszynę.

 

DZIAŁANIA

 

  • Koordynacja startów
  • Integracja środowiska rajdowego
  • Wsparcie logistyczne
  • Rozwój zawodników
  • Networking
  • Organizacja eventów
  • Sponsoring
  • Działania marketingowe

 

GRUPA DOCELOWA:

 

Odbiorcami informacji o nas są szeroko rozumiani kibice. Wśród nich są fani rajdów i sportów motorowych, a także widzowie rajdów - mężczyźni, kobiety i dzieci (osoby w każdym wieku i o różnym statusie społecznym). Takie rozłożenie uwagi pozwala nam docierać do wielu ludzi, którzy są potencjalną grupą odbiorców także naszych sponsorów.

 

 

POTENCJAŁ RYNKU

 

Rajdy24

Social media: 1 707 700 PLN

Potencjał wpływu: 17 932 408

Interakcji w Social media: 131 772

 

WRC News

Estymowany ekwiwalent reklamowy: 5 324 011 PLN

Potencjał wpływu: 28 495 835

Interakcji w Social media: 428 772

 

Rally and Race

Estymowany ekwiwalent reklamowy: 304 758 PLN

Potencjał wpływu: 4 132 792

Interakcji w Social media: 30 272

 

Auto Świat

Estymowany ekwiwalent reklamowy: 1 528 902 PLN

Potencjał wpływu: 14 814 452

Interakcji w Social media: 176 230

 

Rynek ogółem

 

Estymowany ekwiwalent reklamowy: 8 865 371 PLN

 

Potencjał wpływu: 65 375 487

Interakcji w Social media: 767 046

 

NASZE PROJEKTY

 

Zainicjowaliśmy RALLYBRO, czyli tzw. piwo rajdowe. Ideą projektu jest cykliczne spotykanie się fanatyków rajdów, ale i samych rajdowców (zarówno entuzjastów, jak i zawodowców) poza czasem rajdów. Możliwość wspólnego wychylenia kufla (co absolutnie nie jest możliwe na rajdach), oglądania relacji ERC i WRC, chillout, wymiana opinii i doświadczeń, to właśnie według nas przepis na integrację społeczności rajdowej. Podczas Rallybro mamy możliwość zapraszania ciekawych ludzi, organizacji stoisk sponsorskich, rozdawania ulotek i sampli naszych sponsorów.

 

Gienek” to Mercedes G-klasy, który stanowi trzon kolejnego projektu, jaki tworzymy. Autem 4x4 planujemy wyprawy w nieznane. Zamierzamy udostępniać to auto miłośnikom offroadu, adrenaliny, bezdroży i braku cywilizacji. Chętnie zaprosimy też sponsorów i ich gości na wycieczkę Gienkiem po różnych wertepach.

 

 

NASZ ROCZNY BUDŻET

 

Wydać możemy każdą kwotę, ale minimalna, która niezbędna nam jest do startów to 70 000 zł.

 

W ramach współpracy sponsorom proponujemy:

 

  • umieszczenia nazwy i/lub logotypu sponsora w wygenerowanych przez nas materiałach w dostępnych nam kanałach informacyjnych (media internetowe, foto i video)

 

  • oklejenie auta logotypem sponsora (w miejscach uzależnionych od wielkości wsparcia finansowego, do dyspozycji jest bok, maska, przedni i/lub tylny zderzak)

 

  • stoisko w parku serwisowym pod naszym namiotem; możliwość wyłożenia ulotek sponsora

 

  • stoisko podczas Rallybro

 

  • obecność logotypu partnera na brandingu kierowcy tzn. logotyp na kombinezonach zawodnika oraz kasku

 

  • możliwość wykorzystania wizerunku kierowcy przez partnera na jego materiałach promocyjnych

 

  • obecność logotypu partnera na stronie internetowej kierowcy możliwość coobrandingu gadżetów promocyjnych

 

 

Możecie Państwo wspierać nas przez cały sezon lub podczas poszczególnych rund (ich ilość zależy w dużej mierze od Państwa hojności).

 

 

Zakładamy, że w każdym sezonie rajdowym pojedziemy 10 - 15 startów w RO (rajdach okręgowych) i podobnych zawodach.

 

Poza zaproponowaną wyżej ofertą każdemu sponsorowi proponujemy dedykowane rozwiązania reklamowe. Jesteśmy otwarci na rozmowy indywidualne, zapraszamy do współpracy.

Oferta usługowa

© Copyright 2017 by Wolf Motorsport

winnicki.co, Wolf Motorsport